***
“Piiparite kasutusele võtmine on muutnud Telegraaf Hotellis teenindajate töö oluliselt efektiivsemaks. Eriti kasulikuks on osutunud piiparid just meie suveterrassil, kus teeninduspind asub köögist kaugel ning iga samm ja kliendi laua juures veedetud aeg on olulise tähtsusega.”
Kaido Pallo, restoran Tchaikovsky F&B manager
***
“Piiparite süsteem on aidanud meie meeskonnal kujundada endale kõige sobivam ning ühtsem töörütm, ning sellega seoses on meie igapäeva töö ühtlasem ja kõigi jaoks mugavam ja mõistetavam. Selliselt saame oma tööd teha väga operatiivselt, läbimõeldult ja mugavalt. ”
Kristo Lassi, restoran Fabrik Teenindusjuht
***
“Piiparite kasutusele võtmine on muutnud restoranide teenindajate töö tunduvalt efektiivsemaks ning mugavamaks.
Kuna restoranide köögid asuvad saali vaateväljast kaugel on tänu piiparitele ära jäänud nn. kööki piilumised. Seeläbi on teenindajad alati kliendile saalis kättesaadavad ning sellele ennem kulunud aega on nüüd võimalik kasutada lauas klientidega suhtlemiseks. ”
Gerly Lepik, restoranide Bocca ja Chedi Tegevjuht
***
“Kliendikutsungi piiparite kasutamine on muutnud meie klienditeeniduse sujuvamaks ja andnud kliendile rohkem nö.vabadust.St.et klient võib soovi korral liikuda klienditeenindaja vaateväljast kaugemale ning tutvuda samal ajal laevaga ja teiste müügikohtadega.Või otsida endale meelepärasema istekoha pizzeeriast eemal. ”
Rene Goretski, Tallink Peakokk
***
Kui ei oleks neid piipareid saaksid külalised külma sööki. :)
Hoovis suvel asendamatu seadeldis – annab teenindajale lisa aega juurde tühja mõtlemise ja jooksmise näol.
Süsteem lihtne ja selge.”
Kateriin ja NOP Cafe
***
Kuna kasutasime varem köögi ja saali vaheliseks kommunikatsiooniks sisetelefoni ning see oli pigem segav helifaktor,
siis nüüd on meil mõnusaks sidepidamisvahendiks personaalne ja tagasihoidlik kõrin, mis ergutab teenindajate
liikumist kööki ja annab kokkadele rahulolu, et soojad road ka soojalt lauda jõuavad.”
Ene ja restoranide La Bottega
***
Piiparite kasutamine on teinud meie töö palju mugavamaks ja kiiremaks. Teenindaja ei pea enam raiskama aega edasi-tagasi ilma asjata kööki jooksmisele. Selle asemel saab ta olla kauem lauas klientide juures, teha jooksvaid ülesandeid kuna ta teab, et kui söök on valmis, siis ta põriseb. Eriti kasulik on kutsungisüsteem just kiirel ajal või terrassil tööl olles, kus vahemaa kööki on päris pikk. Kasulik on see ka vahetusevahematele, keda kokad saavad alati probleemi korral kohe kööki kutsuda. Meie majas on piiparid küll väga hinnatud abimehed!”
Triin Allas, F-hoone vahetusevanem