Teenindajakutsung

Kuidas võiks parendada köögi ja saaliteenindajate omavahelist suhtlemist kliente häirimata? Kas saaks vältida ettekandjate tarbetut kõndimist ja mittevajalike küsimuste esitamist köögipersonalile toitude valmimise kohta? Kuidas võiks tagada, et klient saab päris kindlasti sooja toidu? Teenindajakutsungisüsteem on vastus nendele küsimustele. Parem klienditeenindus, säästmine ja vähem valutavaid jalgu. Köögipersonal saadab toidu valmides köögis paiknevast saatjast märkamatult teate teenindaja piiparile ning kliendid saavad oma tellitu viivitamata soojalt kätte. Mõttetu jooksmine, toidu seista laskmine ja häälekad kellahelistamised on nüüd ajalugu. Ettekandjad saavad kliente paremini teenindada ja samas lisandub roogade valmimist oodates ka müük. Süsteemi omadused:

  • juhtmevaba
  • kasutab UHF-tehnoloogiat
  • saatja on mõeldud vastu pidama keerulistes köögitingimustes
  • laiaulatuslikud kasutusvõimalused, sobib väga hästi ka suurtesse restoranidesse
  • 12 või 24 nupuga saatja
  • ergonoomne ja keskkonnasõbralik – vastuvõtjal laetav aku
  • kiire laadimisseade laeb kõik piiparid kahe tunni jooksul
  • vastupidav aku
  • ühendust saab ühe nupulevajutusega

Teenindajakutsung

  • parandab köögi ja ettekandjate vahelist suhtlemist
  • tõhustab ettekandjate tööaega, vähendades mõttetut kõndimist
  • tõstab restorani prestiiži – sooja toidu saab alati soojana kätte
  • ettekandjatel üle jääv aeg võimaldab parandada teenindust ja lisada müüki
  • suuremates restoranides säästab personalikulusid

Kergesti käsitsetav ja vastupidav teenindaja kutsumise süsteem koosneb kolmest osast: saatjast, mis paikneb näiteks köögis, vastuvõtjast, mida kannavad kaasas ettekandjad, ja vastuvõtja laadijast.

 
Print Friendly