Teeninduskutsung

Tuttav olukord restoranis: istud lauas ettekandjaga võrreldes saali teises otsas. Tahaksid maksta arve ja lahkuda. Kui sul õnnestub äratada ettekandja tähelepanu, kõnnib ta sinu juurde ja sa palud arve. Ettekandja kõnnib tagasi kassa juurde teise saali otsa ja siis uuesti sinu juurde arvet tooma. Efektiivne? Kiire? Seda kõike on võimalik lahendada Teeninduskutsungisüsteemiga.

Kliendikeskne teenindus – konkurentsieelis, mis lisab müüki

Kliendi saabudes restorani õpetab ettekandja ta kasutama näiteks laua külge kinnitatud kolme nupuga kettakujulist seadet. Ühe nupu abil võib klient paluda arve, teisega kutsuda enda juurde ettekandja ja kolmandaga tühistada eelneva nupu vajutuse.

Klient juhib enese teenindamist ise, saades täpselt enese soovitud teenindust. Ettekandja säästab aega ja tema tegevus muutub efektiivsemaks. Teenindus muutub diskreetsemaks ning teenindaja on kohal kui teda vajatakse. Ka personalikulude pealt saab säästa, kui ettekandjad ei pea enam ilmaasjata ringi jooksma.

Teeninduskutsung sobib suurepäraselt kasutamiseks nii kohvikusse, baari kui restorani. Nupud laudadel on minimalistliku disaniga. Neid on võimalik laua külge kinnitada kas kahepoolse teibi või kruvidega.

Teeninduskutsungi süsteem koosneb kolmenupulisest saatjast, vastuvõtjast (piiparist), mida saab kanda vööl või taskus ja laadijast. Piiparid on laetavad.

Süsteemi omadused:

  • juhtmevaba
  • kasutab UHF-tehnoloogiat
  • suur levipiirkond
  • kergesti käsitsetav, toimib ühe nupulevajutusega
  • vastuvõtja vibreerib, piiksub või vilgub
  • vastuvõtja laadimine kestab vaid kaks tundi

Teeninduskutsung

  • aitab täita iga kliendi soovi kohe ja õigesti
  • kiirendab ja tõhustab laudade teenindamist
  • vähendab ettekandjate mõttetut edasi-tagasi jooksmist
  • lisab tänu teenindamise kiirenemisele müüki
  • võimaldab teenindada kliente erinevates kohtades: restoranides, välikohvikutes, saunades, poodide kassades (teatades abivajamisest) jne

Print Friendly