Kutsungisüsteemid

KUTSUNGISSÜSTEEMID

Innovaatilised ja laiaulatuslikud kutsungisüsteemid pakuvad lahendust kõige tavalisematele teenindusettevõtte probleemidele. Nende süsteemidega on võimalik muuta tööd efektiivsemaks, parendada teeninduse kvaliteeti, hoida personali õigete ülesannete juures, vähendada personalikulusid ning loomulikult tõsta kliendi rahulolu.

Kutsungisüsteeme on võimalik kasutada väga erinevates kohtades nagu autopesulates, ilusalongides, jaekaubanduses, lastehoius, kui ka logistikakeskustes, meditsiiniettevõtetes ning kõigis muudes kohtades, kus inimestel on vaja oodata. Olenevalt ettevõtte suurusest, tegevusvaldkonnast ning suunitlusest, saame pakkuda erinevaid lahendusi:

  • Teeninduskutsung süsteem hoiab personali omavahel pidevas suhtluses ning tagab niimoodi sujuvama töö.
  • Teenindajakutsung muudab klientide haldamise mugavamaks ning aitab neid kiiremini teenindada.
  • Kliendikutsung aitab kiirendada teenindusprotsessi ning tagab kliendi ja teenindaja vahetu suhtlemise kohe kui vajadus tekib.

Süsteeme saab ühendada ning kasutada korraga. Küsi täpsemaid võimalusi!

Print Friendly